День Св. Миколая 2019 & пряники та готувати з дитиною

День Св. Миколая. Частина 2
Перш ніж про пряники...
Часом гуляю інтернетом і шукаю рецепти для спільних кулінарних діянь з малою. Багато мам кажуть у інтернеті що готувати з дитиною це легко і весело. Ну точніше я таких бачу часто. Але я звикла відділяти образ успішної мами від реалій. Отже чи легко готувати з малою?
І так і ні😉😊
Перш ніж почати готувати з Вірою я звертає увагу на:
1. Чи складний рецепт? Якщо рецепт складний і я не можу довірити Вірі хоча б 1 процес - спільне готування не вийде.
2. Чи є у мене час? Готувати з дитиною ви будете повільніше ніж самі. Тому щоб ви отримали задоволення, а не стрес краще це робити коли у вас є час. Звичайно чим більше ви готуєте разом тим швидше то буде далі. Та на початку весь процес схожий на равлика-флегматика-пофігіста🤣😂
3. Чи є у мене сили? Готувати з малюком -це прибирати після всю кухню, часто мити малу, а часом ще й кота. 😂🤣 Насправді часто то весело. Та лише тоді коли мені не хочеться лежати як картопля у темному місці. У випадку ж коли я ледь повзаю чи на межі до ледь повзання- прибирання, миття та гори подання і посуду то не весело. То дратує і засмучує. Тому у такому випадку краще щось швидко робити самій.
4. Мені треба все підготувати. Тобто у кожній мисочці підготувати по максимуму інгредієнти. Витягнути весь інвентар та можливо попередньо щось приготувати. Тому що при спільній готовці часу на це не буде. Треба буде контролювати що робить мала.
5. Який у малої настрій?
Якщо у неї настрій бігати і стрибати - фокус кулінарний не вдався. А от коли їй хочеться робити щось спокійне чи помогти мамі - гайдай готувати.
Та головне - не важливо як часто ви готуєте разом. Важливо у якому настрої це все проходить. Бо спалені млинці чи те що це було раз на пів року - Ви забудете. А от як то було весело і що маля саме щось приготувало (З маминою допомогою, звичайно😉) то на все життя. Готувати з малям це весело. Це точно.
До чого я це? По перше рецепт тіста з Вірою готувати було не зручно. А ще після печива Віра прагнула більше бігати та грати ніж робити пряники. Тож вони з татом зробили декілька і пішли гратися. Але на смак вони їй сподобалось.
Отже, пряники.😍
Вам треба:
Мед 165 г
Цукор 100 г (брала тростинний)
Кориці 1 ч. л.
Імбиру 1 ч.л.
Мускатний горіх 0.5 ч.л.
Сода 2 ч.л.
Вершкове масло 125г
Яйце 1 шт
Борошно 400г
Процес:
1. Мед+цукор+прянощі додаємо у сотейник і нагріваємо на малому вогні. Помішуємо щоб не пристала суміш. Коли вона закіпить - помішувати знаки цукор не розтане.
2. Перелити суміш у миску. Бажано велику. Додати соду. (Буде піни нормально). Перемагати.
3. Додаємо масло(м'яке або розтоплене).
4. Як суміш трохи охолоне додаємо яйця. Взбиваємо міксиром.
5. Додаємо борошно поступово.
6. Вирішувати тістом руками.
7. Ставимо мінімум на 30хв у холодильник.
Як буде час літаємо тістом. Розкатуємо не товще 0.5 см і робимо форми.
Випікати у розігрітій духовці до 190 градусів до 10хв. З моєю духовкою 2гу партію початку і і далі я випускала вже 7 хв.
А далі покращання. У мене часу було не багато жно стиль мінімалізм.
Смачного.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Моє життя більше стане колишнім

Оксамит кавової ночі

Жертовність